• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Соціально-психологічний центр дистанційного навчання

Тренінговий курс "Рівний-рівному"

Підготовка дітей та учнівської молоді до активної, творчої, соціальне значущої, сповненої особистісного сенсу життєдіяль­ності, є найважливішою складовою розвитку суспільства та дер­жави. Напрями державної політики в галузі виховання сформу­льовані у: Законах України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", Національній Доктрині розвитку освіти в Україні у XXI столітті. Закладена в них методологія ви­ховання надає пріоритет розвиненій особистості, її життєвому і професійному самовизначенню.

Одним із завдань загальної середньої освіти є виховання свідо­мого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового спосо­бу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здо­ров'я учнів (вихованців).

Процес формування ціннісного ставлення до свого здоров'я та здорового способу життя виступає важливою умовою сформованості у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції і вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил.

Програма Міністерства освіти і науки України/АПН України/Програми розвитку Організації Об'єднаних Націй "Сприян­ня просвітницькій роботі "рівний — рівному" серед молоді України щодо здорового способу життя", яка впроваджується в Україні з 2000 року, спрямована на формування навичок здорового способу життя, попередження вживання наркотичних речовин та проявів небезпеч­ної статевої поведінки у шкільної та студентської молоді.

Досвід впровадження Програми "Рівний - Рівному" підтверд­жує розуміння того, що процес формування здорового способу життя у молоді потрібно розпочинати вже з молодшого віку. На­вчання дітей і підлітків здорового способу життя може започатку­вати у ранньому віці моделі поведінки, що сприяють здоров'ю, та запобігають ризику. Це також виховує поінформованих громадян, здатних вимагати послуг і відстоювати політику й довкілля, пози­тивні для їхнього здоров'я.

Вікові психологічні особливості молодших підлітків дозволя­ють проводити з ними повноцінні соціально-просвітницькі тренінги, в ході яких використовуються специфічні форми повідо­млення інформації, формуються навички і уміння у сфері спілку­вання, особистісного розвитку. Такі інтерактивні форми роботи цікаві дітям і вже довели свою впливовість на їх середовище, як такі, що максимально орієнтовані на особистість підлітка, його індивідуальні можливості, здібності та інтереси.

Запропоновані навчально-методичні матеріали посібника Я моє здоров'я моє життя" розроблено в рамках проекту МОН/ПРООН "Освітня політика та освіта "рівний - рівному" ' і розраховано на проведення тренінгових занять з підлітками 10-12 років. Посібник складається з п'яти взаємопов'язаних розділів.

/Files/images/rvniy_-rvnomu/DSC07081.JPG"Моя зірка"

/Files/images/rvniy_-rvnomu/DSC07084.JPG"Веселка захоплень"

Кiлькiсть переглядiв: 193

Коментарi