• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Всеукраїнські предметні учнівські олімпіади

Олімпіади - інтелектуальний вид змагань

Предметні учнівські олімпіади є однією з традиційних і добровільних форм роботи сучасної шкільної освіти, що реалізують бажання школярів перевірити свої знання, здібності, уміння.

Олімпіада - це вид змагання, що стимулює потяг учнів до самоосвіти, виховує наполегливість, поглиблений інтерес до предмета, вміння долати труднощі, виробляє навички роботи з довідковою та науково-популярною літературою. Олімпіада приносить користь лише тоді, коли є заключним етапом цілого комплексу групових, індивідуальних, класних та позакласних заходів і коли їм передує велика підготовча робота всього педагогічного колективу.

Найбільш суттєвий внесок у підготовку й проведення олімпіадних змагань вносить учитель - компетентний помічник і консультант, організатор колективної чи самостійної пізнавальної діяльності, який безпосередньо працює з дітьми, організовує і проводить шкільний тур олімпіади, готує своїх учнів до наступних етапів.

Олімпіади проводяться в чотири етапи:

І етап – шкільний

ІІ етап - районний

ІІІ етап - обласний

ІV етап - Всеукраїнський

Аналіз рівня змагань різних етапів дає змогу визначити дві тенденції: перша – постійне підвищення рівня складності олімпіадних завдань, друга - збільшення розриву між рівнем знань, які здобуває школяр у звичайній загальноосвітній школі на уроках і рівнем знань учнів, які вивчають предмети розширено (класи з поглибленим вивченням предметів, додаткові заняття, школи олімпійського резерву, очно-заочні предметні школи, гуртки, факультативи, індивідуальна робота, тощо). Як правило, найбільшого успіху на олімпіадах досягають учні тих шкіл, де ведеться різнопланова робота (урочна, позакласна, позашкільна) з найздібнішими учнями, систематична і цілеспрямована підготовка їх до олімпіад.


Нормативно-правове забезпечення організації і проведення інтелектуальних змагань



Кiлькiсть переглядiв: 227

Коментарi